Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 70 91 2250 swag autoteile gmbh

Przewód hamulcowy elastyczny 70 91 2250 SWAG Autoteile GmbH

70 91 2250 Przewód hamulcowy elastyczny SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

70 91 2250

Długość [mm] 465
Gwint wewnętrzny [mm] M10 x 1
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Rozmiar klucza 14
Rozmiar klucza 17
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,131
Strona zabudowy przy zacisku hamulca
dla numeru OE 1311401080
nr EAN 4044688524737

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 70 91 2250 SWAG Autoteile GmbH

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 465mm, M10x1) pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-04.02
numery OEM:
CITROËN      4806.71
FIAT      1311401080
FIAT      71736975
PEUGEOT      4806.71

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 70 91 2250 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.