Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 408 327 topran

Cięgło, hamulec postojowy 408 327 TOPRAN

408 327 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

408 327

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z przodu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 408 327 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego przód L/P pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 1.5-2.0D 09.04-06.12

Cięgło, hamulec postojowy 408 327 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 408 327 producenta TOPRAN

MERCEDES-BENZ

1694200085, 1694201685, 1694201785, A1694200085, A1694201685, A1694201785

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      169 420 00 85
MERCEDES-BENZ      169 420 16 85
MERCEDES-BENZ      169 420 17 85
MERCEDES-BENZ      A169 420 00 85
MERCEDES-BENZ      A169 420 16 85
MERCEDES-BENZ      A169 420 17 85
zamienniki:

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 408 327 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.