Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4546MR trw

Bęben hamulcowy DB4546MR TRW

DB4546MR Bęben hamulcowy TRW
trw DB4546MR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4546MR

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BOSCH
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 76,5
Średnica otworu centrującego [mm] 62
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 247
Śr. wewn. bębna ham. [mm] 228,6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 230,1
Ilość otworów 4
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 51
Rozmiar gwintu 1 M12x1,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
nr EAN 3322938145262

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4546MR TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: DS DS 3, CITROEN C3 / C3 ORIGIN III, C3 II, C3 III, C-ELYSEE, DS3, PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 208 I, 208/HATCHBACK, 301 1.0-1.6D 02.06-

Bęben hamulcowy DB4546MR ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Bęben hamulcowy DB4546MR producenta TRW

PEUGEOT

424750

CITROËN

424750

numery OEM:
CITROËN      4247 50
PEUGEOT      4247 50

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4546MR TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4546MR TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
zobacz instrukcję montażu DB4546MRzobacz instrukcję montażu DB4546MR

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.