Średnica bębna hamulcowego | 228,6 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 51 |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 273 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 76,5 |
Wzór otworów/Ilość otworów | 04/04 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 230,1 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 62 |
Ciężar [kg] | 8,1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z piastą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 30,8 |
Szerokość opakowania [cm] | 30,4 |
Wysokość opakowania [cm] | 11,1 |
Średnica końcówki wałka [mm] | 30 |
Techniczny numer informacyjny | 98100 0379 0 1 |
nr EAN | 4019722483356 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 94037900 TEXTAR
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
424750
424750
CITROËN | 424750 | |
PEUGEOT | 424750 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 94037900 TEXTAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 94037900 TEXTAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.