Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 94026500 textar

Bęben hamulcowy 94026500 TEXTAR

94026500 Bęben hamulcowy TEXTAR
179.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

98100 0265 0 1

numer części:

94026500

producent:

TEXTAR

Średnica bębna hamulcowego 200
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 44
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 233
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 53,5
Wzór otworów/Ilość otworów 04/07
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 201
Ciężar [kg] 3,52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Długość opakowania [cm] 26,3
Szerokość opakowania [cm] 25,9
Wysokość opakowania [cm] 8,6
Techniczny numer informacyjny 98100 0265 0 1
nr EAN 4019722277290

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 94026500 TEXTAR

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CITROEN C1, C1 II; PEUGEOT 107, 108; TOYOTA AYGO, AYGO/HATCHBACK 1.0/1.2/1.4D 06.05-
numery OEM:
CITROËN      424748
PEUGEOT      424748
TOYOTA      424310H010

Zastosowanie Bęben hamulcowy 94026500 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 94026500 TEXTAR:

2021-04-26
 5/5
Zgodny z opisem.Polecam
2020-08-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.