Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR821 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR821 TRW

JPR821 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR821
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR821
JPR821
trw JPR821 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR821 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR821 trw
426.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR821

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta HOBOURN
Koła pasowe bez koła pasowego
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 18
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1,5
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 32
Ciśnienie [bar] 110
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938099138

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR821 TRW

Koszt kaucji: 577.73 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD TRANSIT 2.0D/2.3 08.00-05.06

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR821 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR821 producenta TRW

FORD

1476372, 3C113A674AA, 3C113A674AB, 4465715, 4670348, R3C11J3A674AB

numery OEM:
FORD      1476372
FORD      3C11-3A674-AA
FORD      3C11-3A674-AB
FORD      4465715
FORD      4670348
FORD      R3C1-1J3A674-AB
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR821 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.