Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1168 trw

Przekładnia kierownicza JRP1168 TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1168

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1092
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 520
Rodzaj gwintu przegub osiowy z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Suw [mm] 130
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 62
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wpustem
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. bez zazębienia
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937737222

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1168 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: VOLVO S60 I, V70 II 2.0-2.5 11.99-04.10
numery OEM:
VOLVO      36000018
VOLVO      36002357
VOLVO      36050358
VOLVO      8602921
VOLVO      8603466
zamienniki:
52474
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1168 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.