Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP679 trw

Przekładnia kierownicza JRP679 TRW

JRP679 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP679
Przekładnia kierownicza JRP679

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP679

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta VISTEON
Długość całkowita [mm] 1225
Technika połączeń unverzahnt
Długość przyłącza [mm] 34
Długość przegub osiowy [mm] 214
Rodzaj gwintu przegub osiowy Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x2
Gwintowana złączka 2x UNF5/8-18
Rozstaw śrub mocujących [mm] 395
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319602

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP679 TRW

Koszt kaucji: 1,141.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT VI, ORION III 1.3-1.8D 07.90-08.00
numery OEM:
FORD      1015746
FORD      1015747
FORD      1039272
FORD      1134390
FORD      3972329
FORD      4024568
FORD      4100316
FORD      7243568
FORD      7314664
FORD      7395745
FORD      7395749
FORD      94AB-3200-AC
FORD      94AB-3550-AC
FORD      95AB-3200-AC
FORD      95AB-3200-AD
FORD      F7RC-3200-TA
FORD      F8RC-3200-GA
FORD      RF8RJ 35003 GA
FORD      RF8RJ-3503-GA
FORD      XS4C-3200-EA

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP679 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.