Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP746 trw

Przekładnia kierownicza JRP746 TRW

JRP746 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP746

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP746

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta PSA
Technika połączeń Leitung gesteckt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cylindra roboczego, wspomaganie układu kierowniczego
Długość całkowita [mm] 1165
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 46
Długość przegub osiowy [mm] 275
Rodzaj gwintu przegub osiowy Gwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14 x 1,5
Średnica punktów mocowania [mm] 10
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937404193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP746 TRW

Koszt kaucji: 2,034.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA; PEUGEOT PARTNER, PARTNER ORIGIN, PARTNER ORIGIN/MINIVAN 1.1-2.0D 06.96-12.15
numery OEM:
CITROËN      4000 KN
CITROËN      98 017 605 80
PEUGEOT      4000 KN
PEUGEOT      98 017 605 80

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP746 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.