Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » JSB165 trw

Mocowanie amortyzatora JSB165 TRW

JSB165 Mocowanie amortyzatora TRW
 

    Ocena:
numer części:

JSB165

producent:

TRW

Strona zabudowy Oś tylna
Wysokość [mm] 62,5
Wymagana ilość 2
średnica zewnętrzna [mm] 62,6
Średnica otworu centrującego [mm] 10,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
nr EAN 3322937991907

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora JSB165 TRW

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, VW BEETLE, GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI, JETTA III, JETTA IV, SCIROCCO III 1.2-Electric 10.03-07.19
numery OEM:
AUDI      1K0 513 353 G
SEAT      1K0 513 353 G
SKODA      1K0 513 353 G
VOLKSWAGEN      1K0 513 353 G

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora JSB165 TRW w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).