Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
parzyste numery artykułów | JTS455 |
nr EAN | 3322937434336 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora JTS456 TRW
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA
7700302165, 7700309070, 8200713522
4418192, 4500198, 91160498, 9160498, 93192673
5461600Q0C, 5461600QAB
NISSAN | 54616-00Q0C | |
NISSAN | 54616-00QAB | |
OPEL | 44 18 192 | |
OPEL | 45 00 198 | |
OPEL | 91160498 | |
OPEL | 9160498 | |
OPEL | 93192673 | |
RENAULT | 77 00 302 165 | |
RENAULT | 77 00 309 070 | |
RENAULT | 82 00 713 522 | |
VAUXHALL | 44 18 192 | |
VAUXHALL | 45 00 198 | |
VAUXHALL | 91160498 | |
VAUXHALL | 9160498 | |
VAUXHALL | 93192673 |
Zastosowanie Łącznik stabilizatora JTS456 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora JTS456 TRW:
Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.
Łączniki stabilizatora wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.
Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.
powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora