Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF203 trw

Pompa hamulcowa PMF203 TRW

PMF203 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF203

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 1x M12x1 / x M15x1
Rozmiar gwintu 2 1x M10x1 / 1xM15x1
Ilość połączeń 4
Ograniczenia producenta DELCO
Średnica 1 [mm] 20,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zbiornika płynu hamulcowego
nr EAN 3322937023660

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF203 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: DAEWOO CIELO, OPEL KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI, VECTRA A 1.2-2.0 09.84-07.97
numery OEM:
OPEL      3492361
OPEL      5 58 100
VAUXHALL      3492361
VAUXHALL      5 58 100
DAEWOO      03492361
DAEWOO      32988009
zamienniki:
402184
brak
VALEO
H209043.0.2
brak
FTE automotive GmbH
M 59 032
brak
BREMBO
FHM571
brak
FERODO
5238
brak
Car S.p.A (InterCar)
41825
brak
A.B.S.
823631
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF203 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.