Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF337 trw

Pompa hamulcowa PMF337 TRW

PMF337 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF337

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Ilość połączeń 3
Ograniczenia producenta LOCKHEED
Średnica 1 [mm] 20,6
nr EAN 3322937006663

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF337 TRW

numery OEM:
PEUGEOT      00 174 737 00
PEUGEOT      17473700
TALBOT      00 174 737 00
TALBOT      00 174 942 00
TALBOT      00 174 951 00
TALBOT      00 175 490 00
TALBOT      05 223 266 00
TALBOT      17473700
TALBOT      17494200
TALBOT      17495100
TALBOT      522326600
TALBOT      5881 9H
zamienniki:
M 61 103
brak
BREMBO
350537
brak
VALEO
4005337
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF337 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.