Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Isuzu N (5th Generation) NPR 77 (2005-???) 131km » PMH897 trw
wybrany samochód: 
Isuzu N (5th Generation) Npr 77 (2005-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH897 TRW

PMH897 Pompa hamulcowa TRW
trw PMH897
Pompa hamulcowa PMH897

    Ocena:
numer części:

PMH897

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Średnica [mm]22,2
nr EAN3322938209605
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH897 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: DACIA DUSTER, DUSTER/SUV, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, LADA LARGUS, RENAULT DUSTER, LOGAN I 1.4-1.6LPG 02.07-
numery OEM:
LADA      6001551313
LADA      6001551314
RENAULT      60 01 551 314
DACIA      60 01 551 314

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH897 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.