Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMK564 trw

Pompa hamulcowa PMK564 TRW

PMK564 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK564

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Średnica 1 [mm] 23,8
nr EAN 3322937282210

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK564 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4-T (B904), VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.1D-2.9D 01.95-12.16
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 431 47 01
MERCEDES-BENZ      000 431 56 01
MERCEDES-BENZ      000 431 64 01
MERCEDES-BENZ      000 431 65 01
MERCEDES-BENZ      4315601
MERCEDES-BENZ      4316501
MERCEDES-BENZ      A 000 431 47 01
MERCEDES-BENZ      A 000 431 56 01
MERCEDES-BENZ      A 000 431 64 01
MERCEDES-BENZ      A 000 431 65 01
VOLKSWAGEN      2D0 611 019 C

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK564 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.