Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 GPL (2015.06-???) 82km » PMK944 trw
wybrany samochód: 
Peugeot 208 I (ca_, Cc_) 1.2 Gpl (2015.06-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK944 TRW

PMK944 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK944

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]23,8
Wymiar gwintuM12x1
Ilość połączeń2
nr EAN3322938270049

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK944 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: FORD COURIER, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, PUMA 1.0-1.8D 08.95-08.03
numery OEM:
FORD      1007621
FORD      1015251
FORD      96FB-2140-HA

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK944 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.