Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V10-1627 vaico

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1627 VAICO

V10-1627 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-1627

producent:

VAICO

Strona zabudowy z prawej
Długość [mm] 114
Szerokość [mm] 79
Wysokość [mm] 51
Ciężar [kg] 0,285
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 0,766
nr EAN 4046001396328

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1627 VAICO

Poduszka skrzyni biegów przód P (automatyczna/manualna) pasuje do: AUDI A6 C5 1.8-4.2 01.97-01.05
numery OEM:
AUDI      4B0 399 151 AA
AUDI      4B0 399 151 E
SEAT      4B0 399 151 AA
SEAT      4B0 399 151 E
SKODA      4B0 399 151 AA
SKODA      4B0 399 151 E
VOLKSWAGEN      4B0 399 151 AA
VOLKSWAGEN      4B0 399 151 E
VAG      4B0 399 151 AA

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1627 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.