Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V10-3294 vaico

Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V10-3294 VAICO

V10-3294 Poduszka silnika, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-3294

producent:

VAICO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wtyczką
Wysokość [mm] 115
Szerokość [mm] 145
Rodzaj łożyskowania Łożysko hydrauliczne załączane elektrycznie
dla numeru OE 4F0 199 379 BH
Strona zabudowy z lewej
Długość [mm] 174
Ciężar [kg] 1,2801
nr EAN 4046001642340

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V10-3294 VAICO

Poduszka silnika przód L, hydrauliczna pasuje do: AUDI A6 ALLROAD C6, A6 C6 2.7D-3.2 05.04-08.11
numery OEM:
AUDI      4F0 199 379 AT
AUDI      4F0 199 379 BH
SEAT      4F0 199 379 AT
SEAT      4F0 199 379 BH
SEAT      4F0 199 379 L
SKODA      4F0 199 379 AT
SKODA      4F0 199 379 BH
SKODA      4F0 199 379 L
VOLKSWAGEN      4F0 199 379 AT
VOLKSWAGEN      4F0 199 379 BH
VAG      4F0 199 379 AT
VAG      4F0 199 379 BH
VAG      4F0 199 379 L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V10-3294 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.