Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
średnica zewnętrzna [mm] | 44 |
po montażu wymagany pomiar geometrii osi | |
Szerokość [mm] | 50 |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | Oś tylna góra |
Strona zabudowy | Oś tylna dół |
Wymagana ilość | 4 |
Ciężar [kg] | 0,274 |
nr EAN | 4046001502224 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-9795 VAICO
AUDI | 1J0 505 203 | |
AUDI | 1J0 505 365 D | |
AUDI | 1J0 505 365 F | |
AUDI | 1J0 505 365 G | |
AUDI | 1J0 505 365 J | |
AUDI | 1J0 505 365 K | |
AUDI | 1J0 505 365 L | |
AUDI | 1J0 505 365 M | |
AUDI | 1J0 505 365 N | |
SEAT | 1J0 505 203 | |
SEAT | 1J0 505 365 D | |
SEAT | 1J0 505 365 F | |
SEAT | 1J0 505 365 G | |
SEAT | 1J0 505 365 J | |
SEAT | 1J0 505 365 K | |
SEAT | 1J0 505 365 L | |
SEAT | 1J0 505 365 M | |
SEAT | 1J0 505 365 N | |
SKODA | 1J0 505 203 | |
SKODA | 1J0 505 365 D | |
SKODA | 1J0 505 365 F | |
SKODA | 1J0 505 365 G | |
SKODA | 1J0 505 365 J | |
SKODA | 1J0 505 365 K | |
SKODA | 1J0 505 365 L | |
SKODA | 1J0 505 365 M | |
SKODA | 1J0 505 365 N | |
VOLKSWAGEN | 1J0 505 203 | |
VOLKSWAGEN | 1J0 505 365 D | |
VOLKSWAGEN | 1J0 505 365 F | |
VOLKSWAGEN | 1J0 505 365 G | |
VOLKSWAGEN | 1J0 505 365 J | |
VOLKSWAGEN | 1J0 505 365 K | |
VOLKSWAGEN | 1J0 505 365 L | |
VOLKSWAGEN | 1J0 505 365 M | |
VOLKSWAGEN | 1J0 505 365 N | |
VAG | 1J0 505 203 | |
VAG | 1J0 505 365 D | |
VAG | 1J0 505 365 F | |
VAG | 1J0 505 365 G | |
VAG | 1J0 505 365 J | |
VAG | 1J0 505 365 K | |
VAG | 1J0 505 365 L | |
VAG | 1J0 505 365 M | |
VAG | 1J0 505 365 N |
Zastosowanie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-9795 VAICO w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.