Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » V20-1898 vaico

Przewód hamulcowy elastyczny, Green Mobility Parts V20-1898 VAICO

V20-1898 Przewód hamulcowy elastyczny, Green Mobility Parts VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-1898

producent:

VAICO

Rozmiar klucza 14/17
Długość całkowita [mm] 255,5
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 230
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
Gwint zewn. [mm] M10x1
Ciężar [kg] 0,092
nr EAN 4046001623165

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny, Green Mobility Parts V20-1898 VAICO

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 230/255,5mm/255,5mm, M10x1/M10x1) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (E90) 1.5-3.0H 06.04-
numery OEM:
BMW      34 30 6 762 837
BMW      34 30 6 768 851
BMW      34 30 6 789 431
BMW      34 30 6 792 253
BMW      6 762 837
BMW      6 768 851
BMW      6 789 431
BMW      6 792 253

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny, Green Mobility Parts V20-1898 VAICO w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.