Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Citroën C4 GRAND PICASSO I (UA_) 2.0 i 16V (2006.10-2013.08) 140km » V25-0775 vaico
wybrany samochód: 
Citroën C4 Grand Picasso I (ua_) 2.0 I 16v (2006.10-2013.08) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V25-0775 VAICO

V25-0775 Poduszka silnika, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V25-0775

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez ramy mocującej
Strona zabudowyz prawej
Materiałtermoplastyczny elastomer poliestrowy
Ciężar [kg]2,24
nr EAN4046001634604

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V25-0775 VAICO

Poduszka silnika przód P, gumowo-metalowa pasuje do: FORD TRANSIT 2.4D 01.00-08.14
numery OEM:
FORD      4 055 199
FORD      4 058 084
FORD      4 077 637
FORD      4 164 666
FORD      4 409 223
FORD      4 638 390
FORD      YC156B014AE
FORD      YC156B014AF
FORD USA      YC156B014BC

Zastosowanie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V25-0775 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.