Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V25-8117 vaico

Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V25-8117 VAICO

V25-8117 Pompa paliwa, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V25-8117
Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V25-8117
V25-8117
vaico V25-8117 Pompa paliwa, Original VAICO Qualität
Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V25-8117 vaico
Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V25-8117 vaico
99.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V25-8117

producent:

VAICO

Tryb pracy mechaniczne
Ciężar [kg] 0,447
nr EAN 4046001352683

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V25-8117 VAICO

Mechaniczna pompa paliwa pasuje do: FORD TRANSIT 2.5D 05.91-06.00

Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V25-8117 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V25-8117 producenta VAICO

FORD

1035875, 95F9350AC

numery OEM:
FORD      1 035 875
FORD      95F9350AC

Zastosowanie Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V25-8117 VAICO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.