Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V30-0454 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-0454 VAICO

V30-0454 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V30-0454
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-0454
V30-0454
vaico V30-0454 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-0454 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-0454 vaico

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V30-0454

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 722,3
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów 722,4
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg] 0,422
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001182365

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-0454 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201) 1.8-9.6D 08.74-03.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      126 277 00 95
MERCEDES-BENZ      126 277 02 95
MERCEDES-BENZ      A 126 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A 126 277 02 95

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-0454 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.