Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Suzuki GSF BANDIT GSF 1250 Bandit SA (2010.01-???) 96km » V40-0556 vaico
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 1250 Bandit Sa (2010.01-???) 96km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V40-0556 VAICO

V40-0556 Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V40-0556

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,048
nr EAN4046001345968

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V40-0556 VAICO

Korek wlewu paliwa pasuje do: OPEL CORSA C, OMEGA B, VECTRA B 03.94-12.09
numery OEM:
OPEL      08 08 117
OPEL      09158393
OPEL      8 08 117
OPEL      9158393

Zastosowanie Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V40-0556 VAICO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.