Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 0300K279 van wezel

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0300K279 VAN WEZEL

0300K279 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 0300K279

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

0300K279

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Denso
ID kompresora 6SEU14
Ø koła pasowego [mm] 105
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 28,5
Wylot - Ø [mm] 15,4
Ilość oleju [ml] 150
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sprzęgła elektromagnetycznego
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
dla numeru artykułu PR8Z6 / PR8Z9
Jakość IR PLUS
nr EAN 5410909361501

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0300K279 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B6, A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, Q5, SEAT EXEO, EXEO ST 1.6-3.0D 11.00-05.17
numery OEM:
AUDI      4F0260805AN
AUDI      4F0260805AP
AUDI      4F0260805G
AUDI      4F0260805P
AUDI      4G0260805D
AUDI      8E0260805AG
AUDI      8E0260805AT
AUDI      8E0260805BA
AUDI      8E0260805BF
AUDI      8E0260805BJ
AUDI      8E0260805BP
AUDI      8E0260805CB
AUDI      8K0260805E
AUDI      8K0260805L
AUDI      8K0260805M
AUDI      8K0260805P

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0300K279 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.