Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 3700K418 van wezel

Kompresor, klimatyzacja 3700K418 VAN WEZEL

3700K418 Kompresor, klimatyzacja VAN WEZEL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

3700K418

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Denso
ID kompresora 5SL12C
Ø koła pasowego [mm] 110
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 17,7
Wylot - Ø [mm] 11,8
Ilość oleju [ml] 90
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 5
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 5410909359461

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 3700K418 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK, CORSA E, CORSA E/HATCHBACK 1.0-1.4LPG 07.06-
numery OEM:
OPEL      39006353
OPEL      39079899
OPEL      55701200
OPEL      6854091
OPEL      6854102
OPEL      93190812

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 3700K418 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.