Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz » V15-62-1004 vemo

Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, Original VEMO Quality V15-62-1004 VEMO

V15-62-1004 Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, Original VEMO Quality VEMO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V15-62-1004

producent:

VEMO

Wymiary radiatora 550-368-35
Ciężar [kg] 3,5
nr EAN 4046001302664

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, Original VEMO Quality V15-62-1004 VEMO

Skraplacz klimatyzacji pasuje do: VW GOLF III, VENTO 1.4-2.9 08.91-12.99
numery OEM:
AUDI      1H1 820 413
SEAT      1H0 820 413
SEAT      1H1 820 413
SEAT      1H1 820 413 A
SKODA      1H0 820 413
SKODA      1H1 820 413
SKODA      1H1 820 413 A
VOLKSWAGEN      1H0 820 413
VOLKSWAGEN      1H1 820 413
VOLKSWAGEN      1H1 820 413 A
VOLKSWAGEN      1HO 820 413
VAG      1H0 820 413
VAG      1H0 820 413 A
VAG      1H1 820 413
VAG      1H1 820 413 A

Zastosowanie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, Original VEMO Quality V15-62-1004 VEMO w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.