Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) (1987.11-1992.10) 109km » V20-72-0460 vemo
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 2.0 (e39a, E38a, E33a) (1987.11-1992.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0460 VEMO

V20-72-0460 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality VEMO
vemo V20-72-0460

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V20-72-0460

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Dynamika hamowania/jazdydla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V]12
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ilość połączeń3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przewodem
Długość [mm]750
Wymagana ilość2
Opór [Ohm]1120
Kolorszary
Długość przewodu [mm]660
Rodzaj czujnikaczujnik indukcyjny
Rodzaj czujnikapasywny czujnik
Ilość biegunów3
Ciężar [kg]0,081
nr EAN4046001331190

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0460 VEMO

Czujnik ABS przód L/P pasuje do: BMW 3 (E36), Z3 (E36) 1.6-3.2 09.90-06.03
numery OEM:
BMW      1 163 027
BMW      1 163 188
BMW      1 165 519
BMW      1 181 231
BMW      34 52 1 163 027
BMW      34 52 1 163 188
BMW      34 52 1 165 519
BMW      34521181231

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0460 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0460 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.