Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V22-81-0006 vemo

Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality V22-81-0006 VEMO

V22-81-0006 Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality VEMO
vemo V22-81-0006
779.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V22-81-0006

producent:

VEMO

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 4062375164622

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality V22-81-0006 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: CITROEN C4 GRAND PICASSO I, C4 II, C4 PICASSO I, C5 III, C8, DS4, DS5, JUMPY II, PEUGEOT 3008 I, 308, 308 I, 407, 407/KOMBI, 5008, 508 I, 807 2.0D/2.0DH 03.06-

Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality V22-81-0006 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality V22-81-0006 producenta VEMO

CITROËN

0345G7

PEUGEOT

0345G7

numery OEM:
CITROËN      0345.G7
PEUGEOT      0345.G7
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality V22-81-0006 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.