Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V25-99-1709 vemo

Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V25-99-1709 VEMO

V25-99-1709 Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + VEMO
vemo V25-99-1709

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V25-99-1709

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ciężar [kg] 0,11226
nr EAN 4046001455926

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V25-99-1709 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA V, FUSION, KA, STREET KA, FORD USA ESCAPE, TAURUS, LINCOLN LS 1.0-3.0 04.96-12.12
numery OEM:
FORD      1 089 796
FORD      1 148 164
FORD      1 313 546
FORD      2S6G8570AB
FORD      3S6G 8575 A2A
FORD      BG4A8A590AA
FORD      XS6E 8575 AE
FORD      XS6E8575AC
FORD USA      FZRZ8575B

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V25-99-1709 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V25-99-1709 VEMO:

2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.