Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 CDTi (75) (2011.10-???) 165km » 806732220 subaru
wybrany samochód: 
Opel Zafira Tourer C (p12) 2.0 Cdti (75) (2011.10-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelniacz półosi dyferencjału tył L pasuje do: SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY II, LEGACY I 806732220 SUBARU

806732220 Uszczelniacz półosi dyferencjału tył L pasuje do: SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY II, LEGACY I SUBARU
806732220
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

806732220

producent:

SUBARU

SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY II, LEGACY III, LEGACY IV, LEGACY V, OUTBACK 1.8-3.6 08.92-

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelniacz półosi dyferencjału tył L pasuje do: SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY II, LEGACY I 806732220 SUBARU

Uszczelniacz półosi dyferencjału tył L pasuje do: SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY II, LEGACY III, LEGACY IV, LEGACY V, OUTBACK 1.8-3.6 08.92-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelniacz półosi dyferencjału tył L pasuje do: SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY II, LEGACY I 806732220 SUBARU w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SUBARU