Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Opel ASTRA F sedan (T92) 1.4 Si (F19, M19) (1992.03-1998.09) 82km » 806735290 subaru
wybrany samochód: 
Opel Astra F Sedan (t92) 1.4 Si (f19, M19) (1992.03-1998.09) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelniacz półosi mapędowej przód L pasuje do: SUBARU FORESTER 2.0/2.5 02.02-05.0 806735290 SUBARU

806735290 Uszczelniacz półosi mapędowej przód L pasuje do: SUBARU FORESTER 2.0/2.5 02.02-05.0 SUBARU
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

806735290

producent:

SUBARU

SUBARU FORESTER 2.0/2.5 02.02-05.08

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelniacz półosi mapędowej przód L pasuje do: SUBARU FORESTER 2.0/2.5 02.02-05.0 806735290 SUBARU

Uszczelniacz półosi mapędowej przód L pasuje do: SUBARU FORESTER 2.0/2.5 02.02-05.08
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelniacz półosi mapędowej przód L pasuje do: SUBARU FORESTER 2.0/2.5 02.02-05.0 806735290 SUBARU w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SUBARU