Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 2.0 TDI (2012.05-2015.05) 170km » 0219-01-17308 4max
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 2.0 Tdi (2012.05-2015.05) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-17308 4MAX

0219-01-17308 Tłumik układu wydechowego, środkowy 4MAX
156.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-17308

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-17308 4MAX

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL ASTRA G 1.2 02.98-01.05
numery OEM:
OPEL      24423014
OPEL      24425137
OPEL      5852066
OPEL      5852131
OPEL      852228
OPEL      90572298
VAUXHALL      24423014
VAUXHALL      24425137
VAUXHALL      5852066
VAUXHALL      852228
VAUXHALL      90572298
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-17308 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.