Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) (1991.03-1992.09) 204km » 5209-01-0526 4max
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.a2g, 164.a2f) (1991.03-1992.09) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Linka hamulca ręcznego 5209-01-0526 4MAX

5209-01-0526 Linka hamulca ręcznego 4MAX
4max 5209-01-0526
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5209-01-0526

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Linka hamulca ręcznego 5209-01-0526 4MAX

numery OEM:
CHRYSLER      05139225AA
MERCEDES-BENZ      9014201885
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Linka hamulca ręcznego 5209-01-0526 4MAX w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.