Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Lancia KAPPA (838_) 2.4 JTD (838AL1AA) (1998.06-2001.10) 136km » C25010ABE abe
wybrany samochód: 
Lancia Kappa (838_) 2.4 Jtd (838al1aa) (1998.06-2001.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C25010ABE ABE

C25010ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C25010ABE
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C25010ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Długość 1 [mm]111
Długość 2 [mm]91
Wysokość 1 [mm]44,8
Wysokość 2 [mm]44,9
Grubość [mm]16
nr EAN5900427192546

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C25010ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: CHRYSLER 200, SEBRING, CITROEN C4 AIRCROSS, C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, DODGE AVENGER, CALIBER, JEEP COMPASS, PATRIOT, LANCIA FLAVIA 1.6-3.8 11.86-
numery OEM:
CHRYSLER      6 8020 256AA
CHRYSLER      6802 8671AA
CHRYSLER      68020262AA
CHRYSLER      68033 078AA
CITROËN      4253 91
CITROËN      4254 48
DODGE      68033 078AA
MITSUBISHI      46 05A 265
MITSUBISHI      46 05A 447
MITSUBISHI      46 05A 448
MITSUBISHI      46 05A 487
MITSUBISHI      46 05A 502
MITSUBISHI      MN 102 628
MITSUBISHI      MN 116286
MITSUBISHI      MR 510 544
MITSUBISHI      MZ 690 183
MITSUBISHI      MZ 690 346
PEUGEOT      4253 90
PEUGEOT      4254 48

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C25010ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.