Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Alfa Romeo RZ (162_) 3.0 V6 Zagato (162D1) (1992.01-1994.12) 207km » C50006ABE abe
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Rz (162_) 3.0 V6 Zagato (162d1) (1992.01-1994.12) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C50006ABE ABE

C50006ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C50006ABE
Cylinderek hamulcowy C50006ABE
C50006ABE
abe C50006ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C50006ABE abe
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C50006ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka cylindra [mm]17,5
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427207301

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C50006ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CHEVROLET MATIZ, SPARK, SPARK/HATCHBACK DAEWOO MATIZ FSO MATIZ 0.8-1.0LPG 09.98-
numery OEM:
CHEVROLET      96 320 670
CHEVROLET      96 518 606
DAEWOO      96 320 670
DAEWOO      96 518 606

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C50006ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.