Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Opel OMEGA B (V94) 2.5 TD (F69, M69, P69) (1994.04-2003.07) 130km » C52010ABE abe
wybrany samochód: 
Opel Omega B (v94) 2.5 Td (f69, M69, P69) (1994.04-2003.07) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C52010ABE ABE

C52010ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C52010ABE
Cylinderek hamulcowy C52010ABE
C52010ABE
abe C52010ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C52010ABE abe
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C52010ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka cylindra [mm]23,81
Średnica [cal]15/16
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427207943

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C52010ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER I, DYNA, GRANVIA, HIACE III, HIACE IV, HILUX V, LAND CRUISER 1.8-3.0D 12.82-12.04
numery OEM:
TOYOTA      47550 30 100
TOYOTA      47550 39 175
TOYOTA      47550-30150
zamienniki:
J3232048
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
RZ-3174
brak
OPTIMAL
J CS-251
brak
JAPANPARTS
804536
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C52010ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.