Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LV10, LV12, LV521, LV321) (1988.11-1999.05) 154km » C54005ABE abe
wybrany samochód: 
Mazda Mpv I (lv) 3.0 I V6 (lv10, Lv12, Lv521, Lv321) (1988.11-1999.05) 154km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C54005ABE ABE

C54005ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C54005ABE
Cylinderek hamulcowy C54005ABE
C54005ABE
abe C54005ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C54005ABE abe
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C54005ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Średnica tłoka cylindra [mm]19,05
nr EAN5900427208476
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C54005ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: HONDA ACCORD IV, CITY III, CIVIC IV, CIVIC V, CR-V I, CRX III, DOMANI, HR-V MITSUBISHI SPACE 1.2-2.4 10.87-
numery OEM:
HONDA      43301-S04-003
HONDA      43301-SH3-J01
HONDA      43301-SR3-003
zamienniki:
39-4003
KAGER
402283
brak
VALEO
39-4686
KAGER
J3234059
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J3234056
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
RZ-4527
brak
OPTIMAL
FHW4154
brak
FERODO
FHW4175
brak
FERODO
FHW4220
brak
FERODO
2574
brak
A.B.S.
72818
brak
A.B.S.
J3234057
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
802617
brak
NK
W4178
brak
KAWE
W5516
brak
KAWE

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C54005ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.