Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) (1988.11-1992.10) 146km » C55037ABE abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi (e3_a) 2.0 Gti 16v (e39a, E38a, E33a) (1988.11-1992.10) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C55037ABE ABE

C55037ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C55037ABE
Cylinderek hamulcowy C55037ABE
C55037ABE
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C55037ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka cylindra [mm]22,2
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
nr EAN5900427208698
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C55037ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: MITSUBISHI L 300 III, L200, L400, PAJERO I, PAJERO II 1.6-3.0 01.83-12.03
numery OEM:
MITSUBISHI      MB 238 828
MITSUBISHI      MB 238 829

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C55037ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.