Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5D004ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5D004ABE ABE

C5D004ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5D004ABE
Cylinderek hamulcowy C5D004ABE
C5D004ABE
abe C5D004ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C5D004ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5D004ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5D004ABE abe
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

C5D004ABE

dostawca:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 20,6
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427209572

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5D004ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146 FIAT ELBA, FIORINO, MAREA, MULTIPLA, PALIO, SIENA, TEMPRA, TIPO 1.1-2.0 03.90-

Cylinderek hamulcowy C5D004ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Cylinderek hamulcowy C5D004ABE producenta ABE

FIAT

60809966, 7757604, 71737950, 71737951, 9947943

ALFA ROMEO

60809966

numery OEM:
ALFA ROMEO      60 809 966
FIAT      60 809 966
FIAT      7 757 604
FIAT      71 737 950
FIAT      71 737 951
FIAT      9 947 943
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5D004ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.