Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI (2013.09-2017.01) 190km » C60005ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 2.0 Tdi (2013.09-2017.01) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy C60005ABE ABE

C60005ABE Bęben hamulcowy ABE
abe C60005ABE
Bęben hamulcowy C60005ABE
C60005ABE
abe C60005ABE Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy C60005ABE abe
Bęben hamulcowy C60005ABE abe
Bęben hamulcowy C60005ABE abe
Bęben hamulcowy C60005ABE abe
Bęben hamulcowy C60005ABE abe
Bęben hamulcowy C60005ABE abe
107.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

C60005ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego180
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]182
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]40
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]114,3
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427213852

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy C60005ABE ABE

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CHEVROLET MATIZ, SPARK, SPARK/HATCHBACK, DAEWOO MATIZ, FSO MATIZ 0.8/1.0/1.2 09.98-
numery OEM:
SKODA      DB4273
CHEVROLET      96 316 636
DAEWOO      96316636

Zastosowanie Bęben hamulcowy C60005ABE ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy C60005ABE ABE:

Bartłomiej, Golenice
2023-10-15
 5/5
Pasują.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.