Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 GT Turbo 4WD (BF2) (1987.08-1989.10) 150km » C7C013ABE abe
wybrany samochód: 
Mazda 323 Iii Hatchback (bf) 1.6 Gt Turbo 4wd (bf2) (1987.08-1989.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Linka hamulca postojowego C7C013ABE ABE

C7C013ABE Linka hamulca postojowego ABE
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C7C013ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]1480
Długość [mm]1818
średnica zewnętrzna [mm]8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Linka hamulca postojowego C7C013ABE ABE

Linka hamulca ręcznego tył P (1818mm/1480mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER ORIGIN, PARTNER ORIGIN/MINIVAN, PARTNER/MINIVAN 1.1-Electric 05.96-12.15
numery OEM:
CITROËN      4745J3
PEUGEOT      4745J3
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Linka hamulca postojowego C7C013ABE ABE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.