Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro (1996.10-2001.09) 193km » C7F032ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 2.8 Quattro (1996.10-2001.09) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Linka hamulca postojowego C7F032ABE ABE

C7F032ABE Linka hamulca postojowego ABE
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C7F032ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyz tyłu po prawej
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Długość [mm]1456
średnica zewnętrzna [mm]8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Linka hamulca postojowego C7F032ABE ABE

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1456mm) pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK 1.2-1.9D 09.99-07.14
numery OEM:
ALFA ROMEO      46752977
FIAT      46752977
LANCIA      46752977
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Linka hamulca postojowego C7F032ABE ABE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.