Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi (2010.12-2019.06) 163km » C7W007ABE abe
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 2.0 Tdci (2010.12-2019.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Linka hamulca postojowego C7W007ABE ABE

C7W007ABE Linka hamulca postojowego ABE
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C7W007ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyz tyłu po prawej
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Długość [mm]549
Długość [mm]1713
średnica zewnętrzna [mm]8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Linka hamulca postojowego C7W007ABE ABE

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1713mm/549mm) pasuje do: VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN 1.2-2.0D 03.04-05.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      2K9.609.721E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Linka hamulca postojowego C7W007ABE ABE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.