Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Volkswagen PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TSI (2018.11-???) 190km » C7W012ABE abe
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B8 (3g2, Cb2) 2.0 Tsi (2018.11-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Linka hamulca postojowego C7W012ABE ABE

C7W012ABE Linka hamulca postojowego ABE
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C7W012ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]1130
Długość [mm]1671
średnica zewnętrzna [mm]8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Linka hamulca postojowego C7W012ABE ABE

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1671mm/1130mm) pasuje do: SEAT INCA, VW CADDY II, CADDY III, CADDY II/MINIVAN, CADDY/MINIVAN 1.4-1.9D 11.95-06.09
numery OEM:
SEAT      6K9609721
VOLKSWAGEN      6K9609721
VAG      6K9609721
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Linka hamulca postojowego C7W012ABE ABE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.