Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » C81033ABE abe

Przewód hamulcowy elastyczny C81033ABE ABE

C81033ABE Przewód hamulcowy elastyczny ABE
abe C81033ABE
Przewód hamulcowy elastyczny C81033ABE
C81033ABE
abe C81033ABE Przewód hamulcowy elastyczny
Przewód hamulcowy elastyczny C81033ABE abe
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

C81033ABE

producent:

ABE

Długość [mm] 396
Rozmiar gwintu 1 M10x1 | internal SF
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427227873

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny C81033ABE ABE

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 396mm, M10x1/M10x1) pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, GT 1.6-2.5 02.97-09.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      46 474 539
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny C81033ABE ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny C81033ABE ABE:

2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.