Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A4 B5 (8D2) 2.6 quattro (1995.01-2000.11) 150km » C91027ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 2.6 Quattro (1995.01-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C91027ABE ABE

C91027ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C91027ABE
111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C91027ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]25,4
Ilość połączeń4
Rozmiar gwintu 13x M10x1
Rozmiar gwintu 21x M12x1
Długość 1 [mm]33
Długość 2 [mm]127
nr EAN5900427245938

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C91027ABE ABE

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL ARENA, MOVANO A, RENAULT MASTER II, TRAFIC 1.9D-3.0D 05.89-
numery OEM:
NISSAN      4601 000 QAE
NISSAN      4601 000 QAR
OPEL      44 00 036
OPEL      44 15 520
OPEL      91 08 036
OPEL      93181416
RENAULT      77 01 205 286
RENAULT      77 01 208 176
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C91027ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.