Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Dacia LODGY (JS_) 1.3 TCe 130 (JSNE) (2019.01-???) 131km » C92019ABE abe
wybrany samochód: 
Dacia Lodgy (js_) 1.3 Tce 130 (jsne) (2019.01-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C92019ABE ABE

C92019ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C92019ABE
Pompa hamulcowa C92019ABE
C92019ABE
abe C92019ABE Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa C92019ABE abe
175.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C92019ABE

dostawca:

ABE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]20,6
nr EAN5900427246324
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C92019ABE ABE

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: TOYOTA COROLLA, COROLLA VERSO 1.4-2.0D 10.99-06.13
numery OEM:
TOYOTA      47201 09060

Zastosowanie Pompa hamulcowa C92019ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.