Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) (1997.07-1999.10) 194km » CCZ1647ABE abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 3.5 V6 24v (v45w, V25w) (1997.07-1999.10) 194km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik prędkości koła CCZ1647ABE ABE

CCZ1647ABE Czujnik prędkości koła ABE
abe CCZ1647ABE
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

CCZ1647ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]500
Długość przewodu [mm]500
Rodzaj czujnikapasywny czujnik
sparowany numer artykułuGBS2036
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]500
Długość przewodu [mm]500
Rodzaj czujnikapasywny czujnik
sparowany numer artykułuGBS2036

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik prędkości koła CCZ1647ABE ABE

Czujnik ABS przód/tył L/P pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, SCENIC I 1.6-1.9D 09.96-09.03
numery OEM:
RENAULT      77 00 432 671

Zastosowanie Czujnik prędkości koła CCZ1647ABE ABE w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.