Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 JTD (937AXD1A, 937BXD1A) (2000.10-2002.08) 110km » CJH024ABE abe
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 Jtd (937axd1a, 937bxd1a) (2000.10-2002.08) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jarzmo zacisku hamulcowego CJH024ABE ABE

CJH024ABE Jarzmo zacisku hamulcowego ABE
abe CJH024ABE
114.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CJH024ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Ograniczenia producentaTRW

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jarzmo zacisku hamulcowego CJH024ABE ABE

Jarzmo zacisku hamulcowego tył L/P pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, MERIVA A, ZAFIRA A 1.2-2.2D 08.94-05.10
numery OEM:
OPEL      546333
OPEL      546334
OPEL      546602
OPEL      93170600
OPEL      93170601
OPEL      93176089
VAUXHALL      5 46 602
VAUXHALL      93170600
VAUXHALL      93170601
VAUXHALL      93176089
CHEVROLET      5 46 602
CHEVROLET      93170600
CHEVROLET      93170601
CHEVROLET      93176089
zamienniki:
59000100
brak
TEXTAR

Zastosowanie Jarzmo zacisku hamulcowego CJH024ABE ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Jarzmo zacisku hamulcowego CJH024ABE ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.